Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 20 mars 2008

Bakar bullar och syltkakor!

Här är min orkide! Ja inte äkta, bara bladen. Har satt fast en fakeblomma så länge tills den blommar igen. Det är inte kul och inte snyggt med en orkide som inte har blommor.
Så ett tips till dig från mig. Köp en plast så länge och sätt dit.
Min Amerika kudde som pryder soffan är köpt i Göteborg på Home.

Den vackra dekorationen på krukan är en present som mina föräldrar inhandlat i Tyskland.
Men den glimmar så fint när man tänder ett värmeljus framför krukan.

Ja då är det Skärtorsdag och jag bakar för fullt. Ja det är sant. Tjejen som inte kan eller har bakat förut. Bakar bullar, syltkakor...
Skall faktiskt bli lite spännande och se om det är ärtbart.

Linda hemma och påskbakar :) john på krogen med ett gäng grabbar och ser på Hockey!!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!!!!!

Kram kram Linda




Inga kommentarer: