Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 12 mars 2008

Trädgårdsdrömmar!! Bygga in poolen och ha allt!! jag vill ha!!!


Drömmer om pellagonier och trädgård!!!!
Vill ha massor av pellagonier stora och små, sådana som växer som små buskar ute och rosa fina inne i fönstret... Var ute och gjorde reportage om pellagonier i dag..åhh vad fina dom var..helt otroligt..ville köpa allt som fanns.

Planerar trädgården för fullt nu oxå..vill ha i trädgården...

Önskelista !!!!!!

POTATISLANNE'

GRÖNSAKSLANNE

HALLON OCH SMULTRON

BJÖRNBÄR OCH JORDHUBBAR

BÄRBUSKAR SVARTA OCH RÖDA OCH SMÅ GULLIGA KRUSBÄR

ÄPPELTRÄD OCH PÄRONTRÄD

FINA RABATTER FYLLDA AV VACKARA BLOMMOR TYP GLADUOLIS..OCH PELAGONIER I FINA SMÅ KRUKOR...

Gud vad jag längtar tills sommaren kommer och det blir varmt backen så man kan börja gräva och planera.

Vill även bygga in poolen oxå...men det vet jag inte fall John vill men jag vill ha den ansluten till altan..så man kan gå ut från huset till altan och raka vägen ner i polen..jammi..det är sommar det...

Önskar även att john..heheh vill bygga mina egen designade utemöbler...skall laga goda maträtter framöver så hjälper han till :)

Inga kommentarer: