Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 19 mars 2008

Hallen är klar!

Nu är hallen klar, eller ja för tillfället i alla fall. Det är alltid roligt att ändra och lägga till!
Här är en lampa från ikea som passar perfekt i min hall med lutande tak och allt.

Och en vy bild av hallen med en stor vit spegel från sia. Inköpt på Noll 54.
Även ljuslyktan på väggen kommer därifrån. Ljuset är ett rött villacollection från Butik Anneli i sundsvall. Långotto som bänken heter är i skinn, mörkbrun och inköpt på Boom i Sundsvall. Pläden kommer från Ikea.

Nyckelskåpet är i gammal romantisk stil och kommer från Ullared av alla ställen. Men fasen vilken bra inredningsavdelning dom har. Massor med fint och billigt så klart.

korg från ikea!!
Ovanför dörren en text som betyder typ kärleken är där hemmet är och är inköpt på nordljus i sundsvall




4 kommentarer:

Anonym sa...

Gu dvad fint ni får.. Vart har du köpt dom där olivträden? för visst är det sånna. jag skulle också vilja ha sånn. Ja´g har köpt ett litet som jag har i fönstret i köket men jag kommer snart ta död på det, jag lyckas på död på alla min växter =)
Ha det gott
Kram P

IKT i min vardag sa...

Vad fint ni har det. Hallen ser pampig ut! Älskar väggord...

Trevlig påsk!

Nettan sa...

Ännu en Värmlänning =0)
Måste säga att din hall ser helt underbar ut..
// Nettan

ColonialEast sa...

Vilken fin text ovanf�r d�rren!