Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

lördag 29 mars 2008

Körde rakt ner diket!

Hej!

Idag har det varit mycket jobb, sent blev det. Var nog inte hemma i karlstad för än framåt sju. Och idag har vi hunnit med att halka ner i diket och blivit bogserad av en traktor..Pinsamt och jobbigt.Och panik fick jag, Mitt ute på landet, vet inte riktigt vart jag är. Ingen teckning på mobilen och klockan tickar..hm..då kör man i diket.. står där sedan lite förvånad..kollar runt om det finns några hus i närheten..eller hur långt det var till dom jag åkte i från..hm...men efter 10 minuters panik..kom en man i en traktor..Drog på läpparna och bogserade upp mig ur diket..mycket snällt!!

Besök från norr har anlänt oxå..så när jag väl kom hem stod tacos på bordet och jag fick en ljuvlig middag... Och lite vin :)

Synd bara att Tony inte vann let´s dance...


Natti natti...kram kram Linda

3 kommentarer:

svartataket sa...

Skönt att det gick bra! Härligt att komma hem til dukat bord..
Trevlig helg!

Nettan sa...

Usch och åka i diket är aldrig kul, då är det härligt & komma hem & middan är dukad & klar =0)
Ha det gott..
Kram Nettan

Inredningsbloggen "Shabby Chic" sa...

trevlig blogg