Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

söndag 16 mars 2008

Min älskade Basilika!!


Ja min basilika som jag vattnar varje dag och pysslar om hänger fortfarande kvar..stolt över att den nu överlevt i snart 6 månader i mitt lilla köksfönster.
Färska kryddor i köket är så mysigt..Skall skaffa feler.

Va på Ica här hemma förut och handlade 2 pelargonier förut...2 för 40 kr...Billigt och bra. Skall bli spännande att se vad det blir för färg på dom...
Köpte även små tulpanlökar som jag har planterat i en liten kruka på trappen..
Med tanke på hur tomten ser ut så kan det vara roligt att ha något på trappen i alla fall!!!

Nu väntar Bubbelbadet så här efter en lång prommenad i solen och lite grillat.
Mums vad gott vi åt...

Grillad fläskfile, avokadosallad. Klyftpotatis i ugnen med fetaost och ströbröd.. Väldigt gott, rekomenderar det varmt.

Inga kommentarer: