Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 12 mars 2008




Mysig kudde!!!


Kommer från solbacka och jag gillar att plocka in amerikanska flaggan i inredningen som kuddar och plädar mm.


Idag har jag föresten varit ute på ett retortage som handlar om gammla fina pellagoner..åh jag ville köpa allt.. Älskar pellagonier..måste verkligen fylla huset med dessa underbara blommor. Vill Ha många rosa och vita. långa som växer och blir som små buskar. Och små knubbiga ute.


Sitter även och drömmer om trädgården..


Öskelistan är kryddodling


potatislanne


geönsakslanne


fina rabatter.


Polen inbyggd som vi köpte här om dagen.


Plattorna lagda på framsida


och buskar och bär jordgubbar och björnbär-


Smultorn och hallon ett måste.


Vill ha äpplelträd oxå...


Tur att tomten är stor och verandan kommer att bli det oxå så jag får plats med min kryddodling på verandan.... drömmer om att värmen skall komma och man kan börja gräva...



Inga kommentarer: