Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 25 mars 2008

Skönt att jobba igen!


Underbart,nu har man planerat in hela jobb veckan!!!! Och klockan är inte ens tre.
Jobbade riktigt snabb idag. Antar att jag nog varit ledig för länge. Man blir lite rastlös,det är skönt att vara tillbaka på jobbet igen.

Och inte kan det sluta snöa heller. Men visst, kul för alla påsk lediga barn.
Men det är inte så kul att halka runt med bilen....Disel klagar inte heller, super lycklig, springer ut i snön och tokbusar och gräver och hoppar..

Har lovat mig själv att jag skall gå och träna idag, skall bli riktigt spännande att se ur min motivation och vilja beter sig idag.

Har än så länge lyckats med att inte knapra godis eller äta onyttigt..Hm ja jag har ju varit på jobbet...men ändå--Klockan är tre inte så länge kvar av dagen ändå.
Nyttiga veckan here we come!!!

En fika med Veronica i eftermiddag kanske man kan få till, men då blir det bara kaffe med mjölk. Ingen sliskig Kaffe latte vanilj idag. Nepp det får vara en sådan där helgdrink...

//Linda


Här är lilla fina pluto som jag har kvar efter mormor. Vist är han fin!!

Inga kommentarer: