Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 24 mars 2008

Star wars på tv!





Gud så roligt star wars på tv, kollade alltid på det när jag var liten..jätte kul..och så cult. Men i alla fall. Idag har jag fixat lampor i fönstret ( vardagsrummet), skruvat upp en spegel ovanför soffan..Bilder kommer...
Men vad snyggt det blev. (silverspegel ovanför vit soffa).

Här är en fin liten dekoration som jag har fixat i ordning på handfatet på stora badrummet.
Och det lönar sig att bjuda på påskfika, inte minst för det trevliga sällskapet men oxå för alla fina blommor jag har fått.
En spansk röd blomma fick jag av pappa med en fin lerkruka på fat.
Och två andra fina påsk arrangemang med påskliljor.
Ja de skall bli fina att ha ute sen,om det blir lite värme förstås

Pizza,pizza,pizza...hm det vill John ha i dag, och jag tror nog jag instämmer trots att jag håller på med min diet.. :)
En ätardag är alltid bra..man måste leva fast man tränar och tänker lite extra på vad man äter..hehhe idag tänker jag på vad gott det skall bli med pizza och cola...

I alla fall jag har varit duktig i påsk inte för mycket mat..och inte heller godis i för stora mängder.
Men i stället lite vin :)

Nu skall jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av star wars.... och snart kommer sista filmen oxå..sänder två på raken :)


kram kram

Linda

Inga kommentarer: