Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 13 mars 2008

torsdag och dåligt väder!





Sitter och väntar in fredagen och helgen i det tråkiga vädret som vi har här på Hammarö i dag. Rusk och blask men blåst. Har precis varit ute med vovven på en prommenad och sitter hemma och jobbar för fullo. Men smider ändå planer på hur jag skall få till det inne på kontoret här hemma. Mitt egenbyggda skrivbord blev snyggt men nu letar jag gamla fina hyllor...och ett gammalt skåp som jag vill ha och måla om. Och sätta fast franska liljan på dörrarna och borra fast någon svart ring till handtaget sen...hmm... det kommer bilder på skrivbordet oxå...snart....

Här är tapeten som vi valde till fondvägg i sovrummet oxå. Samt ängla tavlorna som jag köpt på noll 54 i karlstad.

En mysig dekoration pryder sovrumsdörren och är egentligtn en julsak men va fan det var ju söt..så den får sitta uppe :)

Inga kommentarer: