Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 15 april 2008

Blåsor i händerna!

Japp då har man precis kommit hem från syster yster...ja vi har varit på ikea i någon timme och spanat in fina saker till Jennys nya hem..hm en säng fick hon tag på och det kan jag lova att det var min sann inte lätt att skruva i hop den. Speciellt när vi inte hade tillgång till någon skruvdragare... hm...Har nu en jätte stor blåsa i handen efter denna eländiga skruvmejsel.

Själv köpte jag 2 bruna lampor till mitt lilla TV rum och en massa gossedjur till disel. Ja han älskar verkligen ikeas gossedjur.. han fick en krabba och en fotboll och ett rött hjärta.

Och vilka idéer man får när man strövar runt på ikea. Hm..nu vill jag ha en massa nytt...

Natti Natti

//Linda

2 kommentarer:

My little heaven sa...

Hei! Jeg er imponert over bordet som din John bygger... Skulle ønske min kjære var like flink...he he
Kommer tilbake for å se mer :o) klem

svartataket sa...

Ja på IKEA får man alltid nya ideér..
ha det bra!