Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 24 april 2008

Mycket motion



Se så gulligt, de står i ett hjärta och äter riskaka...


Nu var det några dagar sedan jag bloggade...har haft fullt upp. Här om dagen besökte jag strömstad och var sedan en sväng till Halden i Norge Bar upp till fästningen i halden och fotograferade lite.

Idag och i går har jag varit en riktig hurtbulle!!!

Åkt inlines, ute på lång promenader, båda gångerna har jag gått nästan en mil.
Idag har jag cyklat till stan och tillbaka...
Börjar nästan redan känna en viktminskning...hehehe.. Man känner sig i alla fall piggare och smalare när man rör på sig...

I morgon skall jag oxå ut på en lång pommenad med Disel... Funderar på att gå in till stan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
Vad duktig du är, jag har kommit in i en riktigt lat period. Måste ta och skärpa mej!!

Ja jag längtar tills vi kommer ner. Ja kan ju bli lite party =) när inte Tova ska med ner. Skönt för Peter och mej att bara få vara!! Ska bli underbart! Och Tova kommer ha det ur bra som hellst hos mamma och pappa, få bli riktigt bortskämmd haha!!

Ha det gott
kram kram

Nettan sa...

Oj vilken hurbulle du är då ;0), kommer & gå ner massor med den farten du har.
Gick själv med en kompis i över 2 mil häromdan & det kändes dagen därpå kan jag lova, men skönt var det !!
Ha en toppen Helg..
Kram Nettan