Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 3 april 2008

power walk

Ja i dag har man varit ute 2 ggr och promenerat Först med Virre och sedan med kickan.
Jag det känns att man har rört på sig i alla fall. Disel är Hel nöjd.
Skönt i morgon äntligen fredag och på lördag skall vi ha kalas för Pappa och John.
Och Ny framruta har man fått på bilden i dag oxå..vilken skön känsla.

Så fort solen skiner blir allt mycket lättare...man blir piggare och man orkar mer helt enkelt..Hoppas på fint väder hela helgen :)

John har varit riktigt flitig i dag..se så där där sitter jag och Virre och dricker kaffe i solen och vips har Karl'n snickrat i hop en bänk...jätte fin ox å.. Och naturligt vis skall den bli vit... Bild kommer...

Nu skall jag krypa ner i bubbelbadet!

Trevlig kväll

Kram kram Linda

4 kommentarer:

Mamma Millan sa...

Vilken härlig ag det låter som..har med vart ute o motionerat ...gött , o nu ska jag krypa ner i mitt dock bubbelösa bad..värma mina kalla blogghänder lite!!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Millas Mirakel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
svartataket sa...

vd duktig du är då!! Själv har jag inte kommit ut på 2 dagar :( Men i helgen ska här traskas :)

Trevlig helg!

Nettan sa...

Härligt...har oxå " powerwalkat " ner till sjön idag...men det blåste kallt..*usch*..
Ha en Trevlig Helg..
Kram Nettan