Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 2 maj 2008

Besök från Norr

Ja Shopping på stan..ny mobil en rosa med stegräknare, en jättefin svart vårjacka..
Och ett par fina ljuslycktor.. och en p3a...

Besök från Sundsvall har vi oxå..jätte kul...
Mycket mat och vin blir det..och i dag var vi oxå på skatt jakt..finns en hemsida för skatter finns utplaserad över Sverige. Vi letade fram 2 st i dag med gps. Det var riktigt roligt.

Och gud vad vi äter och festar..gott...
Taccos i dag, kinamat i går..och innan det grill kväll..som det oxå blir i morgon..
Ni sitter gänget framför tv och spelar buzz....

I förr går var det sing star som hetta duga...
I morgon skall vi ta båten till en ö och fika lite om vädret tilllåter...och där finns oxå ännu en gps skatt...riktigt roligt detta med skatt jakten...

På vägen hem såg jag något fint..2 st råddjur som hoppa runt på en åker och busade med varandera...riktigt skoj och mysigt såg det ut...

Och i morgon är det lördag...hoppas jag vinner på lotto...jag vill verkligen vinna mycket på lotto...jag håller tummarna..

Nu skall jag vara lite social...

kram kram

Linda

Inga kommentarer: