Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 28 maj 2008

Fånga drömmen, fånga dagen! allt du vill kommer till dig!

Måste bara börja med att säga vilken fantastiskt snäll vän jag har. Veronica heter hon!!!
En riktig vän som alltid finns!!
Hjälpte mig att damsuga ur min tjänstebil som var full i hundhår.

Skall åka ner till Göteborg och lämna den på fredag. Och fatta det var hur mycket hår som helst och skitigt var det oxå. Men nu är bilden tipp topp.
Och gud vad snällt!!!

Känns otroligt bra att jag lämnade detta jobb bakom mig och lägger 1000 % fokus på det jag vill..... och fortsätter mitt arbete på egen hand.

Jobbar mig framåt med egna projekt..
Känner mig lycklig av att kunna lägga all energi jag har under en dag på mig själv !!
och vad jag tror på, vad jag vill förverkliga. Att lyckas i livet tror jag är att våga tro på sig själv och lita på sina egna beslut och vad som får en att må bra.

Drömmar är till för att förverkliga.
Genom beslut föds framgång och genom hopp och tro föds drömmen.
Genom att tro blir det verkligt.

Man kommer bara framåt genom att ta steget!!!
Varje dag jag vaknar ser jag möjligheter att lyckas med något bättre än gårdagen, sakta kommer man framåt. som att cykla.det går inte tok fort förrän du trampat på ett tag.. sinom tid Håller man farten och flytet kommer till en!!


I dag har jag även påbörjat en förändring av mitt lanne som jag planterade för någon vecka sedan. Håller på att bygga en ram kring det och sågat har jag gjort alldeles själv.. Sen att John kom hem och dömde ut det totalt...

Hade tydligen olika tjocklekar på virket..hehe
Så han skall bygga ett åt mig i morgon..så sött!

Men hur detta skall gå till, undrar jag för han sitter nämligen framför sitt ny köpta ps3..hmm?? svårt att slita honom där i från.. Men han har lova lovat!! Och lova lovat är mer än lovat..

Jo mammsen och pappsen kom hem från Paris i Torsdags...och jag fick jätte fina pressenter..
En vit scarf..ett elfel torn i glas och en liten sminkspegel som man kan ha i väskan.
Jätte snällt av dom.

I kväll kom min lilla syster förbi och hade med sig kebabpizza som vi delade på . kollade även på en svensk film med Rolf lassgård...mys pys...kväll..


Trevlig kväll!

kram kram

Linda

Inga kommentarer: