Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 20 maj 2008

Hatt hylla vi byggt själva


Funderade länge på vad vi skulle ha för hatthylla som skulle passa in till den romantiska stilen i vår hall.

Letade länge men hittade ingen. Så det slutade med att jag designade och byggde en egen.

Fronten på hyllan är en list som vi satt för att hyllan skall se robust och regäl ut, och för att den skall få en romantisk prägel.
Klossarna/beslagen på sidan köpte vi färgiga och målade vita.
Krokarna kommer från ikea.
Det som vi har kvar nu är att spakla över lite skavanker och måla vitt!!


Trevlig dag i solen önskar
Linda

2 kommentarer:

S o F sa...

Oj, va snygg!

Sånt fint hittar man ju inte i butikerna.

Bra jobbat!

Malla sa...

Ah, dääär har jag min hatthylla!
Så der den ut i mitt huvud, den jag tänkt att jag vill tillverka!!!!
Gud, vad fin den är. Vad duktigt gjort. Ser riktigt proffsig ut.
Letar som en dåre efter beslag eller sidokonsoler som ser lite romantiska ut men hittar inga. Får man fråga var du hittade dina?