Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 27 maj 2008

Idag börjar mitt nya liv!


Idag har jag gjort en väldigt stor omställning i livet, då jag bestämt mig för att inte längre jobba åt det förlag jag jobbar åt.

Så nu är jag en fri liten fågel som kan välja mina jobb på ett annat sätt! Skall redan på söndag göra ett intressant reportage som frilans.

Känns som ett bra beslut och jag ångrar mig inte...känns skönt att gå vidare i livet.

Idag börjar nya utmaningar!!







Här är i alla fall lite av helgens köp i Sundsvall!!
Helt otroligt vad man kan shoppa inrednings saker.

Köpte Krukorna med franska liljan och en hel del ljus.
Köpte även en liten vit krona..den i blomman hade jag sedan innan..men visst blev den bra i krukan??

Det finns sådana härliga färger av Villa collection ljus nu..
och gud så gott de luktar...

Köpte även krokar och knoppar till garderoben i hallen.

Idag har jag pysslat hemma och försökt få någon ordning på allt jag köpt..och allt annat fin som bara ligger och väntar på att få en fin plats i huset...

Men det känns så härligt att plocka in rosa nu när sommaren är här..de bruna och mörka ljusen har jag plockat undan idag.

Trevlig kväll!!

//Linda






























































































































Inga kommentarer: