Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 15 maj 2008

Ljuslykta






















Vilka fina ljuslyktor, såg dessa på en inredningsbutik i Bengtsfos, helt underbara. Den i silver skulle sitta fin fint att ha ute på altanen mellan stolparna, tänkt vad fint det skulle vara att ha 3 st lika på raken..en riktig mysfaktor på kvällen. Skall in skaffa dessa när altanen är klar..och inte var de dyra heller..ja hela butiken hade bra priser. Så jag rekommenderar ett besök i Bengtsfors.

Den den ljuslyktan med glaskupa skulle vara jätte fin brevid en spegel.

Idag har jag och disel och virre varit ute på en lång prommenad, ner till edsviken..och träffat jenny som var på fiske tur.
Synd bara att jag glömde vatten så vi fick åka bil hem..Disel var jätte törstig, så vi fick skynda hem till vatten.

Och vild hallon hittade jag idag, tog med mig ett skott..det sägs att vild hallon skall smaka godast!!! Och om jag inte minns fel så är vild hallonen i sommarstugan väldigt goda...

När vi kom hem slängde jag i hop, ja jag tror nog den godaste lunchen som finns..
Lax pasta med hummerfond och rödlök.

lax i ugnen 10 min
blandas med pasta, dill och rödlök.
Sås på hummerfond, mjölk och majsmjöl.
Jammi riktigt gott och gick verkligen på 15 minuter..


//Linda

Inga kommentarer: