Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 15 maj 2008

Målat på väggen!!!

oj oj oj vad spännande..nu har jag målat på väggen ovan för soffan..skrivit amor med o som franska liljan..som slingrar sig ut lite ojämt..skall lägga till texten prima facie oxå..
så det står amor prima facie...som det står i våra ringar...
Och betyder kärlek vid första ögonkastet....

John sover och har inte en aning om hur detta ser ut..spännande...Är lite nervös...
tänk om han tycker detta är skit fult!!!

Väggen är vit och jag har målat texten mörkbrun...Tycker det ser lite mysigt ut när jag sitter och tittar på den....;)

I morgon skall jag fortsätta med resten och fylla i lite oxå...
Men ångrar jag mig har jag 10 liter vitfärg kvar hemma....

Synd bara på tavlorna som satt där innan..de passar inte på något annat ställe...

Natti Natti

//Linda

2 kommentarer:

Nettan sa...

Ska bli kul & se när du " pillrat " klart det !!
Ha det gott..
Kram Nettan

Hagbacken sa...

vad spännande...de måste vi få se sen...han blir säkert glad åt vad du gjort!!

Hoppas du hittar nytt ställe åt tavlorna, trots allt!!

Kram på dig!