Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 2 maj 2008

Stegräknare och vita möbler

Hörde ryktas om att 10.000 steg /dag är rekommenderat Och så väl på nätet lyder följande info

Det rekommenderas att man tar 10 000 steg per dag (motsvarande 8 km) om man strävar efter en aktiv livsstil.

Och jag har kämpat på med 5425 idag....ca 4 kilometer...inte illa men ändå lite...
Känner för att ta igen dessa steg med en lång promenad med Disel..synd bara att han sover när kl är typ nio varje dag...

Så det får luta åt att jag tar igen detta i morgon...

Nu till något annat..Vita möbler blir alltid så fint.
Måla till vitt är nog så fint som att köpta nytt.
Detta kom jag och Petra fram till i går..och det är faktiskt mycket finare att ha gammalt och om målat till vitt än att köpa nytt...

Och det är riktigt roligt oxå, att pyssla lite själv...
Vad vore livet utan loppis fynd..hehehe det är så kul...men har ännu inte hittat skåpet jag vill ha än..ett gammalt linne skåp...

Skall ge mig ut på fynd jakt till veckan...

TREVLIG KVÄLL

Inga kommentarer: