Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 21 maj 2008

Sundsvall ett inrednings mecka!

Gräsmattan börjar ta fart, nu är det nästan klart, vi har sått på de sista fröerna.
I morgon skall John plantera häck på framsidan, spännande....

Till helgen planerar vi att åka till Sundsvall så då lär det inte bli så mycket trädgårdsarbete...
Mitt lanne har börjat ta sig lite, men vi är inte klara med att snygga till runt om än.

Men vilka inredningsbutiker det finns i Sundsvall, det är lite av inrednings mecka...skall bli otroligt roligt att åka dit och shoppa lite...Jag skall absolut åka till Butik anneli och köpa ljus och sedan skall jag ta mig en tur till Nordljus uppe i Njurunda och inhandla lite mysiga saker.

Och en sväng till Boom, som har massor av roliga inrednings saker och väldigt billigt.
Ja åker ni till Sundsvall finns det 3 butiker man inte får missa, boom ute på Birsta och Butik Anneli inne i stan och Nordljus ute i Njurunda...Rekommenderar varmt dessa butiker.

I morgon kommer mamma och pappa hem från Paris, jag måste faktiskt säga att jag har saknat dom...


Kram kram

Linda

Inga kommentarer: