Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 22 maj 2008

text på väggen !







































































Åh vad spännande, mina texter har kommit som jag beställt på www.myfirstroom.se
Har givetvis redan satt upp dem, blev riktig bra. Känner mig super nöjd.

Det är så mysigt med texter, förgyller verkligen hemmet. Gillar inredningsdetaljer som man inte märker av förrän man har varit inne i huset ett tag.

Men en vit text ovan för fönstret i köket där det står live well,laugh, love much

Och till lill toan en text toalett som sitter på det bruna kakel fonden som går upp bakom toaletten.

Till vardagsrummet, sitter texten Carpe diem =fånga dagen och den sitter ovanför dubbel dörrarna.

Och till badrummet sitter texten Dream och Hope ovan för bubbelbadet...

2 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ja, visst är det härligt med små citat eller bara enstaka härliga ord...

Tycker det ser jättefint ut med dina texter:)

Kram Annica

petra sa...

hej! gick resan hem bra?
JO du, vilken färg valde du på din "carpe diem" som du har ovanför altan dörrarna?

ha det gott!