Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

lördag 7 juni 2008

Alla ute utom jag, inte nss hunden är hemma...men vilken underbardag jag haft!!!!

God kväll!

Nu är man hemma efter en lång dag, har varit barnvakt och varit på mariebergsskogen stort sett hela dagen. Det var tivoli där i dag så Karuseller och kastat boll har vi gjort hela dagen lång.

Kollat på uppträdande och varit på stan och ätit mat. Hyrt film och haft myskväll..
Ja man är helt slut. Ute i solen hela dagen och barnvakt. Men det har varit en super duper mysig dag.

John har besök av ett singel gäng från Norr...kan Ni tänka Er vilket festande det är..hm.. hehehe.
Ser visst ut som om de har spelat fotbill i polen och pimplat öl..mysigt.

Pratade precis med virre pirre och hon var på Koriander med H.
Och jenny var där och John och grabbsgänget.
Även c var där...hmm...kändes lite sorligt att inte vara ute i kväll när alla var ute på samma ställe... men jag skall ut i morgon och Jag har haft världens super duper dag.

Kändes lite tomt att komma hem bara..inte ens Disel var hemma. Han har tilbringat dagen med mammsen och Pappsen.

I morgon skall jag på 30 års kalas och då blir det partaj..Kickan har oxå fest..26 års kalas och jag skall försöka hinna med båda två i morgon..

Sitter och funderar på en bra 30 års present men kan inte komma på något roligt.
Ja,jag vet sista minuten men jag vill komma på något bra.
Tacksam för tips..verkligen!

Nu skall jag fila naglarna eller något..hehehe

Puss och Kram..

Misstänker att jag kommer vara chaufför i kväll!!!

Inga kommentarer: