Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 10 juni 2008

Jippi Lina är hemma och Sverige vann matchen!!!

Ja då har projektet måla staketet fortsatt...i alla fall lite..hehehe

Idag har jag mest slappat med virre..inte gjort allt för mycket..och så har mamma och pappa varit förbi och hjälpt John att mäta ut altanen. Jenny var även förbi och slängde i hop en kanon god Kyckling sallad..Ja jag har verkligen saknat hennes spontana matbesök...

Förr, alltid när jag bodde själv i lägenheten kunde hon komma med lite mysmat och en film, hon är så söt!!!

Ikväll har jag kollat på fotboll med Lina som äntligen kommit hem från sin fantastiskt spännande resa...kul!! jippi att Lina är hemma!!!!
Roligt oxå att Sverige vann matchen...Jippi!!

I morgon Skall jag försöka med ett träningspass på morgonen, få se hur allergisk jag är i morgon bitti. Dagens morgon började nämligen med ett besök på apoteket.

Inga kommentarer: