Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 11 juni 2008

taccos och Fisketur!

hallå hallå!!

Idag har jag fiskat, men fick inte en enda fisk...men vad roligt det var.
Jag och Jenny kastade kastspö utan för min gamla lägenhet..hm..blev en snudd på nostalgisk.

Altanen börjar ta fart..spännande..skall ta och fota den i morgon så får Ni se vad fint det blir.
Ja John och pappa sliter med denna altan...

Inte så roligt..Skulle hämta John i morse på jobbet för hans lilla vespa fungerade itne..hm..tog bilen till stan 06.00 och han inte mer än att komma ut på Hammarö leden innan bilen slutade att fungera..mitt på vägen stod jag och fick inte alls igång bilen..Tur att pappa kunde komma och rädda mig....


Känner mig en smula onyttig oxå, Jenny gjorde taccos till mig idag..ojojoj sallad i går och onyttigt idag...ja ja jag får ta igen detta.


Trevlig kväll!!

//Linda

Inga kommentarer: