Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 16 juli 2008

Besöks sm i sommar!!!

Ja då har besöket från Norr åkt hem och jag sitter och njuter lite av tystnaden, samtidigt som man kan känna fasen vad tyst och tomt det blev..

Vi har haft en riktig besöksommar som ännu inte över på länge..Men det är roligt, jag klagar inte.. hehehe men jag reflekterade över det hehe

och på fredag kommer nästa gäng :) Skall bli jätte roligt att De kommer ner...
Peter och Petra med lilla Tova, samt Petras föräldrar.
Mange och Sara kommer oxå med lilla Leo.

Ja det blir fullt upp..men det är ju trevligt!! Skall blir riktigt roligt att Tova kommer oxå..Hon har inte varit här sedan hon satt i sin lilla babystol...

Och när det sällskapet från norr vänder hem kommer nästa besök från norr...Johns bröder med familj...oojoj vilken besöksommar...men det är bra det för nästa sommar är vi inte hemma... så det är roligt att alla kunde komma ner denna sommar. För nästa sommar kommer nog inte riktig alla skulle jag tippa på...

Och klart att alla vill Komma ner och kolla på huset..träffa John och ha trevligt!! Karlstad är en sådan fantastiskt trevlig stad..där solen alltid skiner :)

Vi har även hunnit med en 3 dagar i Göteborg!! Nästan så man blev stolt..att man han iväg en sväng :)

Hoppas på Fint väder så man kan hänga i polen och lapa lite sol...kanske en repa på stan och lite god mat...
Ser fram emot fredag med lite picknick och vin!!! för då blir det Lars Winnerbäck i Ransäter, skall bli otroligt roligt!!! Skall även släpa med Petra till Noll 54 och inhandla lite saker...

Idag har jag varit och fiskat med Jenny och Lina...men inte blev det någon fisk..ja det verkar vara ett vanligt fenomen när jag skall fiska...
Har även hunnit med en fika med J och L på stan, städat skafferi och fyllt på kylskåpet.
I morgon blir det full rulle här hemma, skall nämligen städa inför vårt besök från Norr... Ja det ser ut som ett slagfält här hemma..fest och fest och fest...
Skall även försöka styra upp gästrum nummer två...Har fått tag på 2 st sängar eftersom min bror köpt nya..så nu skall jag bygga den där orientaliska soffan jag alltid pratat så mycket om...
Och så är det alltid uppskattat med en otroligt härlig gästsäng :)

Nästa vecka dra vi på semester....dit solen alltid skiner!!!

Puss och Kram

Inga kommentarer: