Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 11 juli 2008

De Amerikanska stolarna målas!! och ett jättefynd i föräldrarnas trädgård!!


Ja i veckan har vi varit barnvakt åt min bros dotter, hon stannar till på lördag.
Snart kommer 2 kompisar till John hit, helt ovänta...de är ute på en road trip..Kanske tar de med sig John vidare på färden....

Hämtade trädgårdsmöbler hemma hos mamma och pappa i går, jätte fin gammal trägrupp som skulle till soptippen..Hjälp nej..jag räddade dem..De kommer bli prima fina när jag är klar med dom.

Mina vita stolar i Amerikanskstil håller på att målas för fullo och jag planerar att måla en mörkbrun stjärna bak mot ryggen.Tror det kommer att bli superfint.

I går var det grill kväll Med Jenny och Johan och Caroline förstås..Slog till med grillspett med rostas, kyckling och champinjoner och majs...Till detta ljuvlig färsk potatis och guacamole......

Givetvis skall favvorätten fram denna vecka..och det blir taccos..Tur att både jag och Caroline verkligen älskar taccos....jammi...

Inga kommentarer: