Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 30 juli 2008

inreda altanen med vackra ting!














Åh vilken underbar sommar, varmt och härligt och mycket bad!


Ja då är man hemma från dem romantiska trippen till Köpenhamn som resulterade med ett stopp i Tyskland på vägen hem..ja vilken omväg men vad mysigt..Och dessutom inhandlat mycket goda viner! Har strosat runt och kollat på inredning och shoppat lite...


Dess utom är jag besviken att jag inte inhandlade en dansk inredningstidning, vilket jag lovat mig själv att göra..ja det får bli nästa gång....


Vi har oxå haft besök av Johns bröder under 2 dagar...det blev ligga i polen och åka till stranden då det var över 30 grader varmt... 28 grader i poolen hela helgen oxå..underbart!!!


I går blev det en tur till stan och inhandlade parasoll, brickbord, blommor, små vita växthus i trä med vacker text.

Har även börjat måla lite på mitt underbara fynd hemma hos mamma och pappa!! den vita trägruppen...


Kram Linda








Inga kommentarer: