Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 14 juli 2008

Mycket aktiviteter på gång!!!


John


Calle och Wessa

Calle

Lina, Jenny, Cam och Maya

En gädda

Lina

Jag och John

Vår nya trapp utanför tvättsutgan

Jenny och en kopp Kaffe

Lina,Jenny, Cam och lite lite Maya

Jag och jenny på fisketur




Helgen har varit full med aktiviteter, så som festa och sola....Och en utflykt i naturen.

Man är lite trötter nu...så detta med att lapa sol är underbart...Först var vi ju barnvakt..Min bror var på Grabb semester i Norge...Och kom hem lite tidigare..tur var väl det för vi fick ju oväntat besök från Norr.... Wessa och calle....
Patrik hämtade Caroline på fredag kväll, vilket ledde till att vi hade tid med party både fredag och lördag...

jenny, Lina, Maya och Happy face Cam var här en sväng på lördag...synd att virre inte befann sig på hemmaplan!!! Det var otroligt roligt ute!! Synd oxå att lilla Kickan lång hemma på soffan och snora...

Lite fest hemma och sedan korren...
Nu har de tagit med John på sin Road trip som de är ute på..."west coast"....

Själv har jag roat mig hela dagen med min syster..hängt i polen och varit på fisketur..Jenny fick en jätte liten gädda...Och jag kan säga att vilka jäkla tänder..Ja det tog sin tid att få loss den firren...

Lina var oxå förbi en sväng förut..innan hon var tvungen att vara så hurtig att gå till gymmet...Duktig hon....själv är jag medtvingad att gymma ett pass 07:15 i morgon Bitti på sats...Ja det är min kära lilla Kickan som sagt att vi skall träna då...bara att bita i det sura äpplet...Morgon träning skall ju vara bra sägs det.

Senare på dagen blir det yes..only girls in the pool..Man får passa på när John är ute och road trippar...hehehe

Virre är oxå ute och reser..hm..nu får du ta och komma hem..saknar dig!!!

KRAM KRAM

Linda


Inga kommentarer: