Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

söndag 10 augusti 2008

regent bara öser ner och vi rensar i röran!


Regnet bara öser ner och gräsmattan bara växer..ja det är nog det enda positiva... Vi har haft på mer frön och gödslat lite... Hoppas på att det blir prima fint.

Ja projekten står på rad här hemma, nu bygger vi vind!
Och gud så härligt nu kan man bli av med alla kartonger som befinner sig nere i vårt gästrum. Men duktig har man varit oxå, rensat rejält i röran och skänkt 8 st Ikea kassar med kläder till välbehövt ända mål. Känns riktig bra faktiskt!
Och visst är det mycket saker i vårt sk förråd som man vill spara men hälften är bara skräp!!!

Men alla fina saker jag inte vill ha har jag gett till min kära syster. Fina gardiner som inte har rätt längd här. Jätte fina ljusstakar och tavlor mm...
Det enda som jag inte klarade av att kasta var min vackra trä giraffer varierande storlekar siså där 180 cam höga.

Kommer förmodligen aldrig ta fram dom igen men jag tyckte så mycket om dem en gång i tiden. Kanske Jenny vill ha dem till barnen eller något.

Det känns alltid så bra att rensa i röran känns som en befrielse. Och detta med garderoben kändes oxå otoligt bra. Finns inte ett enda plagg i min garderob nu som jag tycker fy vad fult eller oj det passar inte. Och den känslan är otroligt skön måste jag säga.

En annan sak som jag är otroligt nöjd över, är att jag äntligen fått tummen ur och gå till gymmet. Vilket jag befunnit mig på flera gånger den gångna veckan.
Och ja antar att det har med vädret att göra :) Man blir lixom lite rastlös när regnet bara öser ner.

Men nu har jag ny kamera så nu är det bara sätta igång och jobba.. Till veckan börjar livet igen!! Den ljuva sommaren är över!!!

Kram kram

Inga kommentarer: