Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

söndag 3 augusti 2008

Över 5000 unika besökare!

Först och främst, Tack alla som tittar in till me and my home!

Festen fortsätter brukar man säga..men nu är det stopp med det..har varit en hel del håll igång på senaste tiden.

Igår låg vi i poolen och lapa och drack cider...Till detta serverades det även nachos tallrik lite senare på kvällen...För att totalförstöras av dålig singstar som nog hördes över hela området...ja ja men de hade så trevligt de som sjöng...heheh

Jo Hästviken ute på Hammarö blev kvällens slutpungt, Johans bror spelade i går så vi var där och suportade..och måste faktiskt säga att jag blev mäkta imponerad av dem!
Men kan klart och tydligt konstatera att jag nog inte skulle gå dit frivilligt något mer..ja instämmer att jag nog inte spelar den ligan som hade nivån där...ja lite väl tattigt kändes det om man får vara ärlig!! Men men jag dömmer ingen! heheheh

idag kom vi till slut i väg på en liten..ja håll i hatten..Shopping runda..känns som vi bara handlar och handlar..vi får hejda oss snart..
Besökte givetvis min favorit butik i Karlskoga(vitarummet)där jag inhandlade lite smått och gott! även örebro fick besök av oss och vi tittade på slottet och strövade runt i det mäkta imponerande vädret, regn!
Massor med inredningsbutiker han vi med och kortet glödde! Dock hittade John inte några skor som han nu så länge tjatat om att inhandla!

Hittade även i dag något superkul som jag inte trodde fanns..En jätte stor wook panna till utomhusgrillen! En weber...läcker och vad mysigt! Nu skall det wookas i stället för att bara sitta där ute och grilla samma, samma!!
Fick en hel del bra tips på wook av Johans systers kille i går..som ja råkar vara kock!! och dessutom väldigt bra på just wook!! Hm inte hade jag tänkt på att wooka färsk potatisen???

Bilder kommer på mina inredningsfynd!!!
Kram kram

Lidna

Inga kommentarer: