Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 29 september 2008

EN BOK JAG DRÖMMER OM


Härligt med måndagar då känner man att man har hela veckan framför sig, ja jag lider av mycket jobb så det är skönt när en ny vecka startar, full fart och mer tid.
Jobbade fram till halv fem i natt...så jag vände på dygnet kan man säga.
Jag är typ lite trött nu känner jag.

Hade tänkt ta mig en sväng till Ikea med Jenny men jag somnade nästan i hennes soffa så jag åkte hemåt istället

Till helgen skall jag nog åka till sthlm och jobba lite. Men det vore att bra mysigt att bädda ner sig framför brasan och bara vila oxå.. men åker jag skall jag ta en shoppingrunda i Gamla stan.

Sitter faktiskt och längtar till julen, skall bli så mysigt att få julpynta..Tänkte ta en shoppingtur till Sundsvall snart igen, inhandla lite julpynt på alla fina inredningsbutiker som finns där..synd att utbudet í Karlstad inte är så stort..allt finns inte med de butiker som finns är givetvis ljuvliga. NOLL 54 och boulevard har alltid så fina saker...
När jag kommer till sundsvall skall jag ialla fall inhandla denna ljuvliga bok "Jul"
Kan även tipsa om franska stämningar, en riktigt bra inredningsbok.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Åh vad jag saknar alla mysiga butiker i Sundsvall!

Bodde där för...18 år sedan...herreminje vad tiden går.

Kram Maud