Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 8 september 2008

en lång dag i Stockholm

Hemma igen efter en lång arbetsdag i Stockholm. Åkte med tåget 6.38 och har precis kommit hem. Dock åkte jag bil hem..skönt.
Precis när jag hade slumrat till på tåget..ding dong så ropar de ut att det är en rad fel på tåget, framförallt luften. Det vill säga att luften var extremt dåligt och Internet uppkopplingen fungerade inte heller etc.
X 2000 är det ofta fel på när jag reser, och därför uppskattar jag att åka bil. Stanna när man vill...


Kram kram


Linda

1 kommentar:

petra sa...

ja jag hörde att du fått jobb, kul!! Var det når liknande du hade Hoppas ällt är bra med er, här hemm är det bara bra. Tänkte gå ut och gå men det slutar aldrig och regna!!
ha det gott! Kramis!
Tova säger "hej linna" =) hon sitter här bredvid!