Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 26 september 2008

Hösten är ljuvlig



Hösten har verkligen anlänt och det känns ljuvligt. Blickar ut över min gräsmatta och löven faller, ja inte så trevligt kanske det skall ju krattas. Men faktiskt känns det ganska mysigt. Höstkvällar, elda i brasan tända ljus och Bada bubbelpol sitta och mysa med lite rött vin eller kanske en flaska champagne
Träffade en riktig vinexpert på jobbet här om dagen, oj vad jag fick inspiration och nya ideer.
Äntligen fredag oxå och idag skall jag för ovanlighetens skull gå ut på lite pataj...inte alltid sitta hemma och mysa och proppa i mig god mat.

Igår blev det en tur till Ikea på kvällen och hör och häpna så handlade jag inte något, endast en råtta och en fotboll till disel på leksaksavdelninge. Säga vad man vill men ikeas leksaker är som gjord för hundar. Inga lösadelar och allmänt tuggvänliga.

Var nog en av de första gångerna jag gått in på Ikea utan att handla men jag var givetvis med och hjälpte Jenny att handla. Så jag antar att jag upplevde shopping lyckan ändå..Plocka ner i korgen osv..heheh

Trevlig fredagskväll!!

Kram Linda

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Vilken tur att du fick hjälpa till med shoppingen!
Är som lite snopet när man inte hittar något där.

Kram Maud