Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 10 september 2008

höstens stövlar

Inhandlade 3 par skor idag...men det var inte bara det. I går kom jag hem med ja skit snygga svarta stövlar..du vet man hoppar i dem lite och må studsar lite i affären..För lat för att provgå..Ja vad händer när man kommer hem...jo givetvis som alltid! De passar inte..sitter inte så där perfekt..ja är väldigt kräsen när det gäller skor. Provade nog vart enda stövelpar inne på scorett och bergqvist skor. Hm inte likt mig men jag tyckte inte något fall mig i smaken.
Tillslut hittade jag 2 svarta stövlar och ett par låga bruna.

I dag fick jag även en väldigt kulturell och musikalisk upplevelse då jag under en intervju fick ett inspirerande samtal med en konstnär som berättade om sina tavlor.
Och dessutom fick jag höra ett vackert stycke av bethoven. Inte illa för en arbetsdag!! Dessutom har jag även hunnit med och smakat på en riktigt god hembakt äppelpaj.

Kram Linda

Inga kommentarer: