Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 11 september 2008

planterat inför hösten





Ljung i alla dess färger fanns det på plantagen, men jag valde de traditionella i alla fall. Men köpte 2 st som var mer lila rosa till mina svarta krukor på trappen.
Min gigantiska kruka som jag inhandlade på Ikea har nu blivit super snygg.

Måste även säga att jag vart helt insnöad på feng shui i dag, då jag gjort ett jobb som handlar om feng shui. Nu sitter jag och läser allt som finns på nätet och måste säga att detta med de fem elementen och läran om energier är intressanta då jag själv är väldigt fascinerad av boken the secret som oxå handlar om läran om energier.
All man vill kommer till en.

Kram och god kväll


Och lite bilder på kvällens fina planterning!!

3 kommentarer:

Vardagstugg sa...

Fint!
Det är ju så bra med hösten, man får verkligen mysa till det =)

trevlig kväll/Annelie

Mamma Dee sa...

Fint det blev! behöver också plantera! Kram

Anonym sa...

Jättefint! Var har du köpt de söta ljuslyktorna som du har i krukan?