Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 27 oktober 2008

God mörron!!

Ja god morgon på Er alla!


Helgen har varit ljuvlig...hehehe jobb,jobb, jobb. Har roat mig med att skriva ja
se så där 15 artiklar. Men givetvis han vi med en hel del skoj oxå. Vi besökte våra grannar på lördagen och drack lite vin..gott!
Fredagen bestod av att besöka Ikea och inhandla lite saker till mitt kontor. Ja tänk vad svårt det har varit att få i ordning här inne. Vi har bott ett år i huset och allt som behövdes var några hyllor. ja ja men den som väntar på något..ja det blev kanoners miljoner bra här inne. Ordning och reda och bara att städa på fredag!!
Super nöjd, verkligen. Investerade även i lite lådor och mappar.
Söndag, härliga söndag så regnade det en hel del här hemma. Vi begav oss till kil och köpte 2 kubik björkved. Så nu kommer vi garanterat inte att frysa i vinter.


Men nu är det måndag och jag började dagen med en liten konferens över telefon så där runt åtta tiden i morse
Sedan eldade jag i brasan, åt en god frukost och tog en promenad i solen med lilla disel. Ja hade väldigt dåligt samvete för incidenten i går kväll...
Jag John var ute på gården med disel. Tände vår halloween pumpa och disel lekte lite med sin boll. Efter en stund går vi in och jag sätter mig inne på kontoret och jobbar. Hm?? vad är det för gnällande?? springer ut i vardagsrummet och frågar John vad Disel gör. Inte vet jag!! Men va fan han är ju inte inne.. Stackars lilla vovve. Vi hade glömt han ute på gården och han satt så snällt och stirrade på dörren och ville in.

Hade ett fruktansvärt dåligt samvete och kände mig otroligt ansvarslös. När han väl kom in i värmen gick han inte en meter i från mig. Satt brevid mig hela natten när Jag jobbade. Och han ligger fortfarande vid mina fötter.

Usch vad hemsk man kan känna sig och jag kan inte förstå att vi inte märkte att han inte gick in med oss...

Inga kommentarer: