Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 31 oktober 2008

Kallt och ensamt!

Så tomt det känns, John har jobbat natten och det känns så ensamt när man vaknar på morgonen. Börjar jobba lite senare i dag så jag har haft min mysmorgon aldeles själv med disel.

Vaknade av att disel hoppade upp i sängen och buttade på mig med nosen..vad mysig han är..och riktigt busig oxå. Han får nämligen inte vara i sängen men när inte John är hemma tar han sig små friheter...Så det blir till att bädda rent...

Ialla fall så gjorde jag världens mysfrukost, kokade ägg och gjorde super goda skinkmackor, en till mig och en till disel...hehehe han gillade frukosten skarpt.
Inte alla dagar han får en smaskens skinkmacka till frukost och dessutom några köttbullar :)

Det blåser kraftig ute i dag, iskallt, nästan så man blåste bort när jag var ute på min morgon promenad Och snön är inte långt borta, igår när John gick till jobbet föll några få snöflingor ner.

Kram kram

Linda

Inga kommentarer: