Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 3 oktober 2008

Myspys på gästtoan..för allas trevnad






Bilderna nyligen tillagda!!!



Åh i dag köpte jag nya numret av Vakre hjem och interiör, så nu blir det att krypa upp i soffan koppla bort allt jobb och mysa lite med en kopp te och en himla bra tidning.
Stannade till på Ica i grums och jag blev jätte förvånad över det breda utbudet av inredningstidningar. Fann ovanligt många tidningar som enbart hittas i tidningsbutiker, så där blev det ett + i kanten och fler besök om vägen leder förbi.

Har även gjort om lite på vår gäst toa i dag..så det helt enkelt skall bli mysigt. Fotade lite oxå för att lägga ut här på bloggen. Men olyckligtvis upptäckte jag att min överföringssladd är borta..letat, letat och hunnit blivit helt hysterisk...men inte fann jag den. Jobbigt läge med tanke att jag måste redigera bilder och skicka iväg..

Så det lutar åt om jag inte finner den till rätta senast morgon blir det ett besök på stan, man får litesmått panik när grejer försvinner. Typiskt, jag som alltid brukar försöka lägga den i min kameraväska för att den alltid skall finnas till hands vart man än är..

Disel däremot trodde nog att vi lekte någon form av rolig lek, matte springer runt och tokletar river i alla grejer. Oj roligt jag hänger på och tar lite saker jag med..heheh han är rolig...
Ibland önskar man verkligen vad han tänker...

Ja ja min gäst toa i alla fall.. har ställt in ett litet bord, som blir som en hylla. På den har jag ställt en ljuslykta från ikea, ganska så stor.
Och en fejk orkide, en fiffig lösning till toa pappret, helt enkelt lagt rullen i en korg...
Under bordet har jag ställt en stor vit korg från Ikea med lite tidningar. Och under tvättstället en korg med handukar och doftspray.

På handfatet 2 st glaslyktor( sådana där små från ikea) fyllt dem med vitt grus och värmeljus.
Och för att få in hösten lite, lite ljung kvistar i en liten vas.

Ovan för toadörren har jag fäst 3 st svarta medaljonger i gummi med dubbelhäftade tejp.
Kanske lite svårt att se detta framför sig men bilder kommer bara sladden dyker upp..eller en ny köpes...suck...

Trevlig Fredag


Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade du sladden?

Köp en minneskortläsare (eller två...) är mitt tips annars. Går fortare att ladda ur korten + sparar kamerabatteriet. Den här tex:
Kortläsare hos kjell

Själv har jag någon jag hittade i en fyndlåda för 49:-, funkar finfint. :)