Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 19 november 2008

Fy statoil

Super lycklig!!!


Har äntligen hittat mitt skåp som jag letat efter så läge.Och tro det eller ej endast 150 kr på sola returen. Jätte fint skåpfrån början av 1900-talet. Brunt och fult just nu, men nu skall det målas vitt, vitt vitt...sätta fast en vacker text. Och så vill jag ha en fransk lilja på varje dörr.
Men så klart har man bara en...Den skall vara i trä. Så är det någon som vet vart jag kan få tag på en så berätta gärna. Köpte min för länge sedan på Noll 54 men tyvärr finns inga kvar..letat och letat...men attans inte finner jag någon.

Måste även vara lite arg!!!

Idag var jag in på en statoil mack. Allergisk som man är mot nötter av alla dess slag blev jag sur och arg när jag stod vid kassan för att betala. Va.... fasen.... då står en brevid mig och plockar lös nötter..och det yrde ur plastlådan. Ja nötter dammar eller vad man skall säga. Men rena rama andningsbesvären utbröt sig. Vad skall man göra...bara att hoppa åt sidan.. Fick lite smått panik.
Butiker brukar även de ha nötter i lösvikt men ändå placerade på ställen så man inte behöver utsätta sig för dem om man inte vill. Men hallå vid kassan, vad skall man göra. Har man tankat måste man betala...

Så gött fick man vara lite sur i dag med hehehe!!!

Kram på Er
!!!
Linda

Inga kommentarer: