Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 5 november 2008

Ny dator genast!!!

God kväll!

Kallt, kallt kallt är det ute..och idag har mur bygget stått stilla, måste köpa mer stenmjöl . Vi skall nog även köpa en pall till med mursten. Har nämligen ändrat våra planer lite så vi kommer göra en liten sväng på muren som en cirkel. Hm annars hade det fattas 3 stenar till att färdigställa muren. Ja om vi hade hållt oss till planen, men typiskt oss att alltid ändra lite på allt vi gör.

Idag har jag haft en lång lång arbetsdag och har suttit i bilen typ hela dagen men upplevde en väldigt spännande intervju.

Nu sitter jag frustrerat och stör mig på alla datorerna i hela huset. Inte någon som duger..de är sega...sega sega.. I morgon åker jag nog i väg och köper en ny. Finns inget värre än när datorn hindrar en i jobbet..så fruktansvärt irriterande. Och inte något värre än när alla krånglar samtidigt!!! bläh!!! men nu har jag fått ordning på en... :)

Funderar även på att skaffa mig en I phone...jätte imponerad.....problemet är bara att jag nyss köpte ny mobil..hm??? men jo en I phone vill jag ha!


kram kram Linda

Inga kommentarer: