Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 12 november 2008

pryl galen och sett en varg!

Hemma igen efter en lång arbetsdag, och disel blir lika glad när man kommer hem.
Ny dator har jag skaffat mig oxå, så nu känns allt mycket lättare. Helt underbart när allt går lika fort som man vill att det skall göra. Har en hel del jobb framför mig som känns mycket lättare nu när datorn inte krånglar, en hp 17 " blev det ialla fall. Såg nyss på dagens industris hemsida att iphone skall släppas med kontant kort och surfpaket till jul...är mycket sugen på en sådan. Så jag tror att jag skall önska mig en i julklapp!! så alla nära och kära som läser min blogg....haha

Har snöat i mig helt och hållet på en massa tekniska saker nu, vill ha allt jag ser i butikerna...men det är så fantastiskt roligt med prylar.

Julen planeras för fullo här hemma och även nästkommande jul planeras..då blir det hua hin Thailand med familjen. Jag fyller 30 till sommaren och min bros fru fyller 40...detta måste firas och då blir det Thailand och värmen. Jag som var så otoligt julig av mig börjar nästan längta till värmen. Sitter och stirrar på Thailands bilder hela tiden... Blir avis på våra vänner som åker nu redan i januari.....packa ner mig i din väska Petra... :)

Måste bara berätta att jag faktiskt, ja tro det eller ej...så såg jag en varg unge här om veckan.
Stod mitt i vägen vid årjängs trakten och stirrade i tomma intet....fasen att kameran var nerpackad i väskan...men min första tanke var....oj vilken stor räv..men nej vänta de är ingen räv...trodde först att det var en hund..men icke..spikrak i ryggen och huvudet så där rakt ner som en varg har....och i gryningen mitt på vägen..jo det var en varg unge..coolt!!

Nu åter till artikel skrivande....

kram kram

Linda


1 kommentar:

tobias sa...

Inte skaffa iPhone! Tänk på din stackars Apple-tokiga granne som blir galet avundsjuk isåfall...