Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 18 december 2008

Disel är så söt!

Disel är så söt, går runt och luktar in allt julpynt. Hittade en gammal speldosa i form av en Ängel som jag startade. Oj den var spännande den.

Morgonens promenad blev en frukost promenad hem till mamma, alltid lika gott med frukost hemma hos sina föräldrar. Disel fick även han en utsökt frukost!

Hela dagen har jag jobbat, för att sedan åka på barn kalas. Adam fyllde 7 år.
Nu skall jag klippa disel så även han är fin till jul, sedan skall han bada.
kanske kommer lite roliga bilder, Disel älskar nämligen och duscha och brukar gärna gå in och sätta sig en stund i duschen. I bland skräms han något enormt. Tänk dig att du står i duschen och shamponera håret och helt plötsligt känner du något som styrks mot benen.

Hjälp! hoppar till var enda gång. Men det är Disel som smyger sig in i duschen..helt sjukt! han gillar att duscha så ibland går han bara in. Gulligt! Men det är inte så gulligt att ha en hund i duschen. Och Disel blir riktigt sur när man puttar ut honom ur duschen. Då sitter han utanför och suckar....
he ha ha han är så roligt!!


Bye bye

Linda

1 kommentar:

Malin sa...

Hejsan!
Tack för dina tips!

Min dotter tröttnade rätt snabbt på icas ostbågar :) Men jag jobbar på ica och kan faktiskt kolla upp om dom finns fortfarande, om du vill? DollarStore öppnade här om veckan i Mora så vi ska ta oss en titt på dom påsarna.

Fin blogg föresten, ska kolla den lite mera senare :)

/Malin