Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 9 december 2008

Kryssning! eller????

ring ring..jag svarar telefonen..och en sång följer......
ett litet rött paket med vinta snören..lalalala...
och replik följer:
Det kostar inte mycket se så där någon tusen lapp eller två....det är mat vin, och bra musik!!!
Linda vi skall på kryssning, med Sven Ingvars!!!
Oj oj oj oj tänker jag samtidigt som jag tänker nej nej nej...
Men men Jenny vill verkligen åka..oj oj oj...
Ja man får väl vara snäll och följa med sin lilla syster på denna tripp, kanske.
Argumenten var bra musik, god mat och årest ballaste kryssning...
Ja en rad argument från reklamlappen lästes upp i telefonen och känner jag Jenny rätt kommer hon tvinga med mig på denna spännande vistelse till sjöss..

Och lite annat, idag har jag fixat en rad bra intervjuer så här innan jul. Har även varit och julhandlat på ikea. Och då snackar vi inte julklappar utan porslin till min kommande juldukning.
Kompletterade upp med sådant vi redan hade, men dock lite för lite av varje i skåpen.
Köpte även lite skålar och uppläggningsfat och en vacker smör skål.
Jag och Jenny och John var även lite onyttiga under vår lilla tur och svängde in på max och åt ett mycket gott men onyttigt maxmål.

John hade lite ångest efter detta och sprang runt och kollade efter löpband på varenda sportavdelning på bergvik.

Trevlig kväll!!

Nu skall jag sova och drömma om min kryssning....

Natti natti....

Inga kommentarer: