Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 22 december 2008

Nästan klar med julstöket!

Alla julklappar är inhandlade och julmaten finns i kylskåpet. Nu skall huset städas, lite fin städas. Det mesta och värsta är gjort, lite fin lir kvar. Och så granen förstås men den klär vi i morgon. Vi tänkte klä den i kväll men vår plastgran finns någonstans på vinden så det får bli i morgon. Många av julklapparna är inslagna, och jag kan lova att Disel ville öppna dem lika fort som jag slagit in dem...så söt han är. Blev helt till sig av alla paket.

Givetvis skulle jag göra julstämplar med vax, ops paketet började brinna..oj oj oj. Som tur var tog det bara eld i pappret och kartongen. Så det som fanns inuti paketet klarade sig.
Detta med att rimma är nog inte riktigt min grej. Gjorde några tappra försök men det blir inte så bra.

I dag har jag till stora delar inhandlat julklappar, fikat med virre, träffat jenny. Fick en briljant ide idag, en julklapp som var ganska dyr och ganska så tråkig. Så när jag kom hem fick jag panik ångest och var tvungen att åka och byta den. Hittade senare en mycket roligare julklapp. Man vill inte ge bort något man inte skulle kunna tänka sig själv.


Kram kram

Lida

Inga kommentarer: