Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 15 december 2008

Stockholm i helgen !

Stockholm i helgen!

Anlände till Erik ganska tidigt på Lördag, lämnade bilen och drog in på stan.
Vin, öl och shopping och en hel massa människor över allt!! Sjukt mycket folk, det tog tid när man skulle handla. Både bra och dåligt, man tänkte både en och 2 gånger om man skulle handla något. Detta med köer är inte riktigt min grej :)

Vi har Strosat runt på stan och shoppat, en god middag på en Italiens restaurant på Östermalm.
Lördagkväll bjöd på utgång, men kvällen slutade tidigt och lite för mycket vin.

Shoppat på Nk och strosat i mysiga inredningsbutiker på söder. Blev en hel del shopping, mest julklappar i dessa tider. Men jag hittar alltid något till hemmet så klart!

Idag har jag pysslat lite hemma, en promenad med Disel resulterade i lite vackert blåbärs ris och lite grön mossa som jag designat små fina mosshjärtan av.
Mosshjärtan med vita rosetter och kanelstänger och lite tunna glitterband.
Bilder på dessa små söta dekorationer kommer i morgon..
Den som väntar på något gott...

Ikväll har jag även varit hem till min syster som vanligt och naturligtvis bjöds det på en mycket god tacco buffé. Men hann in en liten snabb runda på stan och inhandlade en julklapp till John och fikade på T med Kickan och Jenny.

Hör och häpna, jag skall nog försöka ta mig till gymmet i morgon bitti!!! Det är aldrig försent att börja igen!! Detta gymkort som kostar skjortan men tyvärr är jag lite för lite där!!!
Och fenomenet med att säga upp sitt gymkort gör att man mår sämre, så det vill man inte. Nepp skall ta mig i kragen och morgon träna.

Och så säger vi tack till Erik och Tove at vi fick stanna till i helgen!!!

Natti natti

Linda

Inga kommentarer: