Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

lördag 27 december 2008

Tjejkväll!

Ikväll var det tjejkväll här hemma, kollat på film och pratat skit. (filmen vi såg hette eagle eye, mycket bra). Sedan stod vi alla på trappen och kramades och konstaterade att nu åker alla hem till sina olika länder och städer efter en lång jul ledighet. Back to life !!!

I går var det utgång och kvällen slutade på Harrys, och lite för mycket vin. Men det var en helt kanon rolig kväll! Min John var naturligtvis så snäll och kom och hämtade upp en del av sällskapet på stan och agerade privat taxi. Världens gulligaste kille!!!!!!

Hann även med att kika lite på rean i dag men konstaterade att jag nog inte skulle ställa mig i kön frivilligt. Så Vi begav oss till ett fik i stället och njöt av en god kaffe latte.


Tänk vad tiden runt jul går fort, snart är det nyår och granen skall sedan ner.
Ja vi pyntar och fixar, handlar julklappar och handlar massor med mat. Men det är en sådan kort tid. Här om dagen kändes det som om det var långt kvar på min julledighet. Men redan nu, när en ny vecka närmar sig käns det som den veckan redan gott. Knepigt, Så fort julafton har varit går tiden så fort...

Nu skall jag ladda min mp3 spelare full med nya och bra låtar!

Puss och kram

Linda

5 kommentarer:

Tezzie sa...

Hej igen vet inte om du missade mitt förra inlägg, är intresserad av krukorna, pris? Mvh Tezzie

Tezzie sa...

Om du vill kan vi bestäma en dag och tid så kan jag komma förbi och hämta dem, bor också på skoghall på egnahemsvägen så det är inte så många meter, / Mvh Tezzie

Fluffa kudden sa...

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG
OCH DIN FINA BLOGG...

KRAM NINA

Tezzie sa...

Nej vi har inte köpt än, ska väll bygga på nya området som blir på åkervägen, vi skulle ha byggt där ni bor på eran tomt till och med om jag inte minns fel, men det var inget bra tillfälle för oss bygga just då så nu ska vi väll ta sista chansen. Hade helst viljat bo på ert område men det blir nog bra ändå. Det är mina svärföräldrar som sålt marken där ni bor, så nu ska de sälja av sista biten på åkervägen men det är tyverr en massa som håller på att överklaga hela tiden så det kanske dröjer ett tag. Ja bara att du hör av dig när du är hemma. Ha det så bra kram Tezzie

allt o inget med jeanette sa...

Hittade hit idag, till din inspirerande blogg!!
Såg att du var från Värmland :)
Har mina föräldrar i Sunne så vi är där rätt ofta.
Ses snart igen.
Gott Nytt År!
Jeanette