Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

söndag 11 januari 2009

En god middag!

Sitter ensam i mörkret och hör brasan spraka, värmen stiger och jag lutar mig tillbaka i soffan och sluter mina ögon. Drömmer om en varm sandstrand, där solen värmer mig. Längtar man tillräckligt mycket hör man även vågornas svall..hehe jag skulle ha haft en snäcka nu.

I går var det middag hemma hos Jenny och Johan och vi har precis kommit hem, det blev sent och vi stannade över. Måste verkligen skryta om deras supergoda gryta.
Johan slängde ihop den i ett hafs alldeles själv. Fläskfilé gryta med senap, vittvin och grädde och förstås en hel del kryddor. Ja det smälte i munnen, var otroligt gott! Till denna rätt serverades ris och en knaprig sallad.
Många plus till Er!! Mycket väl godkänd!!

Inga kommentarer: