Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 28 januari 2009

Har varit på Handbollsträning!!! Ja det är sant!

Nu skall Ni få höra, och håll i hatten. I dag pallrade jag mig ner till hallen med Kickan för att gå på Handbolls träning, oj oj oj..det var väl se så där 20 år sedan! Herre Gud vad jobbigt det var, men kul! Ja det kändes och känns i hela kroppen. Nu blir det fys i morgon, fast på gymmet och på måndag blir det träning igen! Ja vi får se vart detta barkar iväg, hur länge man orkar med detta.
Det var ett bra tag sedan jag tränade över huvud taget, och denna enorma känsla efter, vatten fort annars svimmar jag, var det länge sedan jag kände. Men det känns ändå skönt att man nätt och jämt tog sig igenom träningspasset. Det blir att öva en del på konditionen, både för mig och kickan. På så sätt var det skönt att vi var trötta tillsammans :)

Natti Natti!

//Linda

Inga kommentarer: