Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 22 januari 2009

Lemurer fick mitt hjärta att smälta!




En helt underbar del av mitt jobb är alla människor man möter, och alla spännande berättelser. Idag träffade jag nilen krokodiler och lemurer(ringsvans), och jag måste säga att jag smälte totalt. När lemurerna verkligen visade hur trevligt de tyckte det var att få besök. Väldigt intresserad blev de av min penna. Ja en och en annan tår kom faktisk! Djur är underbara! Mindre underbart var att jag även fick se en av världens giftigaste ormar..fy..don!t like them!!!! Krokodilerna för allt del var respekt in givande och ganska så söta. Låg där alldeles blixt stilla i sin bassäng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhhh vilken sötnos!!!
Några planer för helgen?? Vi ska till hassela och åka skoter.. =)
Ha det bra
kramis...

Södralycke sa...

Ja lemurer är verkligen supersöta! Vad jobbar du med, eftersom du får träffa sådana sötnosar?

Trevlig helg! Kram Johanna