Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 4 februari 2009

sjuk och för mycket jobb som ligger och väntar!

Helgen bestod av jobb i sthlm, som synd var blev jag sjuk redan i söndags.
Nu ligger man hemma i sängen med feber och hosta, fy!

Men tänkte ändå berätta lite om helgen. Vi träffade Johns vän Erik och sambon Tove för en liten bit mat på söder, wow oj oj oj vad var det man såg på deras fingrar, jo ringar. De hade nämligen gått och förlovat sig. Så romantiskt!! Och ett stort grattis till dem igen!!!
Efter vår lilla middag promenerade vi vidare till rival för lite fika.

Sedan var det jobb hela måndagen, för att sedan åka hem på kvällen. Oj vad dålig jag blev på vägen hem. Feber och hostade som ja vet inte vad. Har hur mycket jobb som helst som skall vara klart denna vecka, men tyvärr har jag ingen ork.
Hoppas jag blir lite piggare till helgen, har nämligen väldigt många artiklar att skriva. Och tills i morgon skall jag helst vara klar med en inledning, oj hur skall detta gå.

Nej får nog lägga mig ner och vila på min alvedon.

puss och kram

LINDA

Inga kommentarer: